Känns så himla bra..

att jag ska flytta! Jag har bara en bra känsla om detta :) Och dessutom så kan det ju inte bli värre än här.. Det är omöjligt att få en sämre områdesrepresentant, en mindre skola, föräldrar som jobbar mer.. ett farligare område.
Vännerna blir jobbigt att lämna för just nu känns det som det är det ända som är bra här, men jag kommer träffa dom igen det vet jag! De flesta har ju facebook så det är hyfsat lätt att hålla kontakten, plus att jag faktiskt är kvar i landet, så det går att hälsa på :D
Anyways, igår efter ett tag kände jag mig bättre och åkte till stan med min kompis Jessia för att "fika" eller vad man ska kalla det. Sen åkte vi en sväng till hennes hus innan jag åkte hem. Väldigt mysigt, jättegooo tjej!! Och idag blev jag inkallad till rektorn för första gången i mitt liv tror jag.. *hehe busiig* Det enda vi gjorde var att komma sent till lektionen efter lunchen (ALLA gör det VARJE dag.. 20 min räcker inte om maten inte ens serveras i skolan) men vi kom väl ganska rejält sent.. och självklart kom rektorn ut och jag Misael och Erick blev fast med storstädning av biblioteket i ett par timmar haha! Ooops.
Sen blev det läskigt igen.. fick ett sms från Veera där det står "maffian skjuter utanför mitt hus!" och jäääklar jag fick ju panik, ringde henne men hon var hemma hos hennes brors flickvän i Mante, hon hade bara hört från hennes föräldrar, som var hemma i Limon (liten stad 3 km från Mante) att de var där. Jag hade senare idag planer med först Jessia, sen Chris och sen Lizzie, Carito, Larissa och Magda.. men ingen fick gå hemifrån, inklusive jag så det blev titta film själv hemma.. föräldrarna och Anahi var och jobbade as usual. De ska kolla hur läget är imorgon bitti ifall vi ska gå till skolan eller inte, man jag hoppas det! Har ju bara 2 dagar kvar med mina kära klassisar.
Håller även på att planera inte en, utan två avskedsfester hehe. Flor hjälper mig planera en fest på fredagskvällen med massa personer från skolan och så hemma hos min kompis Roberto isåfall och mina föräldrar föreslog en fest på lördag, eller typ en "comida".. Så varför inte båda? Det blir perfekt om allt går som det ska, mina föräldrar låter mig gå ut osv.. En rolig sista festkväll och sen ett riktigt hejdå till de närmaste på lördag! Yeppyepp så kör vi :D
I brist på andra bilder, så lägger jag upp två från Nacimiento i lördags!
Gulliga paret Cristina och Erick! Det roliga är att Cristina har en annan pojkvän som heter Manuel och Erick har tjej på CBTIS.. mihaha mexikanare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0