Bad day

Jag är så himla irriterad bara.. Det är en sån dag jag kommer gå runt och störa mig på precis allting.

Jag kunde verkligen inte somna igår, låg och vred mig tills kl 7 på morgonen, no joke. Sen så har min kära mamma utvecklat en ny vana, nämligen att väcka mig på de jobbigaste sätten hon kan tänka sig bara för att reta mig och mitt dåliga morgonhumör. Igår kröp hon upp i min säng med "Nu kooommer jag och taaaar dig". Idag kom hon och dröste 15 st 20-lappar i min säng.. UUUHH!? Jag har klippt gräs hos våra familjekompisar när dom har varit bortresta och tjänade 300 kr. Så har hon bytt ut hundralapparna mot 20-lappar och kastade dom över hela min säng så jag var tvungen att gå upp och samla ihop alla igen... Trodde först att det var en kortlek men då hade jag lackat ur haha.. fick iallafall betalt för det här! Men i 20-lappar?
Nu kommer jag bara köpa massa onödigt skit för dom pengarna också. Det blir ju så, om man har stora sedlar så vill man helst inte bryta dom, men tjugor liksom.. åååhhhh
Och så regnar det.
GR8!
Vi hörs sen dåraaa, Vi får väl hoppas att mitt humör har tagit en kraftig vändning tills dess!
Pussilusssk
Lyckas jag se glad ut fastän jag är pissed? haha jag tycker jag lyckas ganska bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0