Bildbomb!!

Min syster, Alicia och jag på Halloween! Polis och pirat

Fick låna hennes kostym dagen efter för en annan Halloweenfest
På en karaoke bar med min granne Belinda och massa av hennes kompisar :)
"Dia de los muertos" Man ställer ut mat till de döda, med kort, bilder, ljus och sockerdöskallar.
Nina, min gosse!
På en restaurang som heter Vips, med syster, mamma och mammas kompis
Flan med chokladsås.. konstigt att jag har gått upp i vikt? nää
Äcklig bild på mig haha med Tekla, Eli, Luiza och Chapis på Il Davide
Veracruz, så fint!
Teklaaaaas
Det enooorma shoppingcentret, "Plaza Americas"!
Boardwalken vid stranden, massa seafood restauranger och turistshoppar
På caféet "La Parroquia"
Go o glaaa
Akvariet här i Veracruz! Det skulle tydligen vara SÅÅ HIMLA BALLT.. men blev lite besviken faktiskt, men fint ändå!
Pamela (Davids syster), Tekla och jag hemma hos David
Internet är så himla segt och krånglar så detta får duga så länge så lägger jag in mer bilder imorgon!
Kom precis hem från gymmet med Tekla, 40 minuters pass, på Curves, och sen subway såklart, det har blivit lite av en favorit här :) Med Tekla och David, as usual :D
Nu: duschen, sängen, sista dagen i skolan imorgon innan jullovet :) Jag och Tekla kommer typ vara där själva haha, ingen kommer komma, men eftersom dom på organisationen och rektorn på skolan är efter oss som hökar så måste vi komma!
Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ÅÅÅÅÅÅHHHHHHH så kul att se lite bilder!!!!! Love you!!!!! xoxo, mamamamamamamama

2010-12-17 @ 09:46:59
Postat av: felicia

haha gud vad roligt att du tränar på Curves, mamma ska öppna ett sånt i götet nu nära samskolan :P

2011-02-24 @ 20:00:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0