Usch, jobbig natt..

Det blev en grym kväll men natten var inte lika kul.. Middagen var aaaaasgod och sen gick vi runt i stan lite och på väg hem gick vi vägen om liseberg och såg att det var fri entré så why not? Vi gick gasten och fyfaan vad rädd jag blir varje gång! Haha jag skrämmer upp mig själv mest tror jag för egentligen så är det inte så läskigt.. bara det varma snurrande rummet är lite obehagligt, och när det blir kolsvart, annars är det bara folk som hoppar fram och skriker? Hehe det säger jag nu men nästa gång jag går så kommer jag bli precis lika rädd :) Fick höra att spökhuset på Gröna lund ska vara typ 10 ggr värre.. det måste jag testa!!

Sen kom natten då, kramkalas och massa tårar när jag skulle säga hejdå. Vi betedde oss typ som någon hade dött haha Det är ju bara ett år men ändå, ETT ÅR! Det var jobbigare när jag t.ex flyttade från USA för då visste jag att jag inte skulle komma tillbaka.. och att hälsa på en gång varannan/var tredje år räknas inte. Men oavsett så var det jobbigt och jag kommer sakna mina tjejer! Och jag har inte sovit en blund inatt.. har bara inte kunnat sova, så jag tittade bl.a på Britneys dokumentär, jag beundrar verkligen den tjejen! Och nu åkte Mamma iväg till Stockholm och kommer inte hem förrän fredag kväll, alltså typ 7 timmar innan jag måste iväg till flygplatsen :(
Nej nu får jag skärpa till mig! Hoppar nog in i duschen för att piggna till lite, sen får jag väl packa klart och så ska jag träffa några kompisar i stan sen för typ fika och säga hejdå och såååna grääjer!
Pusspuss!
Aleks och Emmelie!
Jossan, jag och Bella! Jag gör värsta minen haha men det var det enda kortet jag var med på så det får duga!
Söta Pham och Aleks!
Gooottt

Kommentarer
Postat av: tomine

:( Ser ju jätte mysigt ut, önskar jag hade varit där och sagt hejdå. hoppas du får d awesome nu tösen

2010-08-15 @ 15:48:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0