Fiesta!

Guud vad mycket krångel det har varit idag... Tydligen så har de skickat hit mig utan mexikanskt visa (tack så hemskt mycket explorius). Eller de har typ gett mig ett halvt.. Jag får bara stanna tills februari, och jag får inte gå i skolan. De andra utbytesstudenterna som bor här, Thomas och Veera, fick en liten grön bok som man måste ha, meen var är min? Det kom iallafall med en kille som heter Chris som kunde engelska som hjälpte med att översätta :) Sen på kvällen vare fäääst!! Hahah eller vad mexikanare kallar fest. Man vet ju inte riktigt vad man ska förvänta sig, i USA är fest att sitta i ett garage och spela ölpingis liksom.. Men det var faktiskt kul! Sköna människor och svensk mat!! haha, vi var hos en tjej som heter Laura som är mexikanare men hennes pojkvän bor i Sverige och hon hade precis varit där i typ ett halvår. Så hela grejer var en "välkommen-hem-fest" så hon hade med sig svensk mat. Och hon pratade svenska!!! JAAA gud vad jag har saknat det!
Samantha, Thomas, Laura & Chris
Hon har en liten iguana som heter "Draken" :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0