Ångheeest

Hooola mis amigos! Hoppas allt är bra med er :)
Idag är alltså sista dagen på mitt sommarlov, neeeeeeej skolan börjar imon. NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ. Vart tog sommaren vägen? Helt seriöst! När man var liten, typ 6-7 år så gick somrarna så himla långsamt dom varade i evigheter. Och inte bara somrarna utan hela livet verkade gå långsammare. Anyways, ni ska bara veta hur nervös jag är, skjuuuuut mig snälla!
Okej ska kanske inte säga så med tanke på vad jag fick höra idag haha.. man kan ju tro att jag är självmordsbenägen som flyttar till Mexiko mitt i drog/mafia kriget. Tydligen så har det pågått skjutningar här i Mante/Tamaulipas området sen typ April.. Man ska hålla sig borta från soldaterna har jag fått lära mig för det är troligtvis där skjutningen kommer ske. Om man ser en stor grupp med människor som samlas så ska man gå därifrån. Och om man är uppmärksam så kan man se massa tonårskillar på små röda moppar med sina mobiltelefoner som följer efter armébilarna och skvallrar till sina ledare vart dom är, som spioner. Jag skojar inte. När det sker en skjutning och endast 3-4 personer dör så klassas den som "liten" haha det är sjukt ju. Om 28 personer dör ahhh okej, då är det allvarligt. Jag borde nog påpeka att detta är sånt som jag har fått höra från andra, inget jag upplevt själv. För mig verkar allt vara frid och fröjd hehe..
Men gud klockan är ju mycket! Borde kanske sova, ska upp om fyra timmar... Natti!

Kommentarer
Postat av: jelllyyyyyyy

Men fan vad sjuuukt!! TAKE CARE MY DEAR OAK!

ps om du har tid över ta reda på hur man säger ek på spanska. Ha..hahhaha.-..

2010-09-01 @ 19:19:48
Postat av: Mamma

Fy vad läskigt!!! De sa ju att det bara var vid gränsen sådant händet. Var FÖRSIKTIG!!!!!! Lycka till i escola!´mammamammamama

2010-09-01 @ 22:51:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0