Lättar upp stämningen

..med en feeeet bildbomb och lite skön mexikansk musik (radioplågorna) haha! Kände att stämningen blev lite väl trist :)
Som ni ser och har läst i bloggen så är faktiskt det mesta ganska bra, men det är bara situationen med landet som gör att jag vill åka härifrån, annars hade allt varit toppen!
Bilder från Larissas födelsedag:
Alla utbytesstudenter! Thomas-norge, Larissa-brasilien, Magda-polen, jag, Veera-finland :)
Lizzie, Magda, Larissa, Carolina & me
Jag, Magda, Carolina
Bilder från El Grito:
Jag älskar min systemkamera!!
Sombreron var på! (dock lånad, måste köpa en!!)
Mitt sällskap, tjejen som jag inte kommer ihåg vad hon heter och Maciel
Anahi, no-name och Maciel
Bilder från Bienvenida:
Två till tjejer som jag inte vet vad dom heter, Flor och jag
Alejandra, Becky.. och två till haha
Haha rafa..
Grillar..
Bilder från quinsiñeran:
Carolina, deras bror (Lizzie och Carolina är syskon), och Lizzie
Tjejerna hade lite dansuppvisning
Söta Ana och Michelle!
Paula, Carro, Lizzie, yo
Folk! Det togs inga kort när festen drog igång, så ni får nöja er med lite stela mingelbilder :)
Jag och mina kusiner tror jag @ la plaza, dålig bild jag vet
Cristina med lille gulleplutten! Flor säljer dessa småttingarna så om det är någon som vill ha, hollllaa ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0