All by myself...

don't wanna be aaaall byy myyyyseeelf...

Ja, nu blev det så igen. Var taggad på en rolig lördagskväll, skulle antingen gå på födelsedagsfest hos Ale, födelsedagsfest hos Veeras syster eller middag hos min kompis Orlando och sedan utgång.. men näää, då släppte dom bomben! "Du får inte gå ut!" bläääääää.
Min syster är hos sin kompis Mariela och mina föräldrar är och jobbar i affären. Så sitter jag här själv.. igen. Huset är helt tomt, och folk är antingen bortresta, upptagna eller svarar inte i sina mobiler så jag kan inte ringa hit någon heller.
Jag har städat mitt rum, bakat kokosbollar, vikt tvätt och ja haft allmänt tråkigt. Hoppas eran lördagskväll var mer lyckad än min!!

Kommentarer
Postat av: Art Break i Röda Stugan

Snuttegumman - nu tårades allt mina ögon - och sorglig MUSIK till också!!! Galna lilla unge!!! Jag jobbar så mycket jag kan för att få flyttat dig!!!

luvya, mammamammama

2010-10-03 @ 15:10:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0