Priset för absolut sämsta uppdatering går till...

MIG såklart! Vill tacka Mamma, Pappa.. haha skoja men seriöst, det har gått snart 3 veckor utan att jag ens visat livstecken här på bloggen, ni måste väl tro att jag dog på flygresan hit. Förlååt! Och jag borde ha bloggat hela tiden.. för min skull också. Det har varit bra här men inte felfritt och då är det bäst att dokumentera saker så man kommer ihåg hur det hände, datumar osv för att kunna argumentera sina åsikter och eventuellt behöva försvara sig. Min kassa organisation har inte gjort det lätt för mig alltså. Eller Explorius i Sverige är det inget fel på men jag tycker definitivt dom borde tänka om sina samarbetspartners här i Mexiko.. TREMA viajes eller vad dom heter. Plus att kunna skriva av sig alla känslor är ibland precis det man behöver när man känner sig irriterad, vilsen eller bara glad! Så jag LOVAR, uppdateringen kommer komma nu som innan försöker på ett inlägg per dag men minst 3 inlägg per vecka :) Nu måste jag till skolan, skriver mer sen! Pusspuss

Kommentarer
Postat av: Art Break i Röda Stugan

.. ha, ha. bättre än inget!

2010-11-04 @ 23:33:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0