Jobbajobbajobba

Nu på morgonen håller jag, min pappa och min bror på att fixa iordning gästrummet nere i källaren. Vi får gäster från USA nästa vecka och dom har ingenstans att sova haha. Vi flyttade till vårat nya hus för ungefär tre månader sen efter att ha hållt på och byggt det i snart 5 år nu.. blir så sur på grannar som ska överklaga och komplicera allt för en. Dom tjänar ingenting på det! Vi planerar nu att ha komposten så nära grannarna som möjligt och äta räkor extra ofta så vi kan kasta ut räkskalen där höhö :)
Vi bor alltså i vårat fina hus nu men det är inte riktigt klart, just nu sover jag i matsalen på en madrass! Men det lär ju vara klart när jag kommer hem från Mexiko. Tänk vad skönt att komma hem så är allting klart!
Nu ska jag fortsätta jobba en stund, sedan ska jag in till stan och träffa Evelajna! Måste ta ett passfoto till den Mexikanska ambassaden, lämna in en sak på lagning och shoppa lite.
Vårat hus för ca ett år sedan.. hittade inget nyare kort, men vi har kommit mycket längre!
Här är vårat hus för ca ett år sedan.. hittade ingen nyare bild, men vi har kommit en bra bit längre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0