Numero uno.

Hej bloggen haha

Jag trodde faktiskt aldrig att detta skulle hända, men nu har även jag fallit för trycket och gjort som alla andra tonårstjejer i Sverige och skaffat en blogg! Endast döda fiskar flyter med strömmen eller nåt sånt, men vafan nu kör vi!
Min kompis hjälpte mig starta en blogg för sisådär 2 år sen, jag skrev ett inlägg om glass tror jag sen var jag aldrig inne där igen.. jag tröttnade ganska snabbt kan man säga.
Men nu bloggar jag faktiskt av en helt annan anledning. Om 19 dagar för att vara exakt så åker jag till Mexiko för ett utbytesår! Det ska bli gaalet kul men samtidigt är jag livrädd. Tänkte att en blogg är ett bra sätt att hålla kontakten lite med Sverige och det är också kul att kunna titta tillbaka på allting när jag kommer hem :) ahh längtar som faaan!
Ursäkta den urusla designen och ingen header men det kommer! Tror knappast jag har några läsare än ändå ellör?
Nä nu ska jag ut i solen igen, man ska ta vara på tiden man får med den.. nu ska jag i för sig flytta till ett land där solen skiner konstant och medeltemperaturen är 33 grader, men jag klagar inte!!
Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0