Datorn fick ryck så här kommer inlägget som skulle upp igårkväll!

Okej mötet med Mrs.Nora avklarad. Hon är min områdes representant och ska vara den jag kan vända mig till om det uppstår några problem men hon är typ mentalt ostabil haha.. Det var hon som var den största inspirationskällan till inlägget "Oskrivna Regler" hehe. Hennes liv verkar vara helt kaos för mitt upp i allt kan hon börja skrika och gråta och jag blir lika chockad varje gång för jag fattar inte ett ord hon säger haha! Hmm, vad har jag gjort mer idag då? Inte så mycket mer än att försöka få ordning på alla mina papper och träffat Anahi's pojkvän Adrian igen så jag berättar vad jag gjorde igår istället :) lite roligare
Igår så var jag iallafall med Anahi och hennes kompis Maciel. Först gick vi och handlade med "mamma" Patty, och jag har lagt märke till en grej att i alla mataffärer så står alltid mjölken ute i värmen men Colan står i kylen.. De är ganska amerikaniserade här kan man ju säga haha! Sen dök Mrs.Nora upp helt plötsligt och ville att Anahi skulle hjälpa henne skriva några brev på banken så jag och Maciel fick hänga lite.. och vi hade lite svårt att förstå varandra så vi satt och pratade via google translate haha de va askul... tills han började säga hur vackra mina ögon var och blabla (alla blonda tjejer som har varit i Egypten/Turkiet/Spanien och tydligen även Mexiko fattar vad jag menar.. uääkk) Sen så gick vi till "stan" och han köpte glass (som var söt och sliskig) och någon konstig kalendergrej (som jag aaldrig kommer använda), till och med mitt nya kontantkort till mobilen betalade han (som inte ens funkar) haha! Fastän jag stog och gapade "No noo, yo pago! Yo puedo pagar!! YOO *pekar på mig själv* PAAGOOO *pekar på pengarna*" men icke..
Sen gick vi alla tre till en pool i området.. det var seriöst som att hoppa in i ett badkar, typ 40 grader. Där gjorde jag även världens miss haha.. i mexiko när dom säger badkläder så menar dom bokstavligt talat kläder. Dom badar i typ shorts och t-shirt. Men det fattade ju inte jag. Guud jag har aldrig känt mig så utstirrad som när jag gick där i min bikini och blonda hår hahaha, dags att färga brunt snart kanske?
Jaa eftersom jag är jag så har jag självklart skämt ut mig några andra gånger också.. typ när jag ramlade ut ur bilen och spräckte mina byxor i skrevet.. hahah herregud vi kunde inte sluta skratta. Eller när jag hade gjort en liten hatt av en tom kexkarton och glömt att jag hade på mig den tills vi stog och skulle betala i mataffären.. eller när jag gått runt och sagt till folk "Jag är gift" för att jag trodde det betydde "Jag är trött" haha...
Asså jag lyckas alltid skriva typ milslångt.. så nu ska jag sluta!
Beesos
Jag och Maciel
Maciel & Anahi utanför vårat hus!
Me & Anahi
Haha mina trasiga byxor :( det var inget litet hål heller..

Kommentarer
Postat av: JELLY BEAN

HAHAH OLIVEN DET LÅTER HÄÄRLIGT! skaffa skype för guds skulll!1

2010-08-22 @ 00:31:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0