Tampico

Här kommer lite bilder från igår i Tampico! Vattnet var hur skönt som helst, men stranden var kanske inte den finaste. Men ändå heeeelt okaaj! Dom säljer jättebilliga smycken längs hela stranden, jag köpte asfint armand för typ 15 spänn.. success!
Badade inte så länge för vi hyrde en sån kickass fyrhjuling och körde runt på stranden och försökte köra på alla små barn som sprang omkring. Hahha skoja.. Vi körde helt fel och hamnade på stora vägen men det var askul iallafall :) Sen åkte vi iväg med en båt till en seafood restaurang.. mmm så gottt! Och vi kom inte hem förrän klockan halv elva så det blev en riktig heldag!
Men jag fick inte tag på Chris haha.. Min mobil funkade inte och jag fattade inte vad det var för fel för det kom upp något konstigt meddelande hela tiden som jag inte kunde läsa, och inte förrän några timmar sen kom jag på vad det var för fel.. hör och häpna, pengarna var slut!! Ja, jag har kontantkort här haha jag är så jävla bright ibland.
Idag så var vi först och skulle köpa min "skoluniform" eller vad man ska kalla det men det fanns ingenstans och det visade sig att den första veckan får man ha på sig vad man vill (yay!) och så får man tröjorna senare.. Och jag övertalat Anahi att börja träna med mig! Om jag ska äta som jag har gjort dom senaste två veckorna så måste jag träna för annars håller det inte haha! Mexiko börjar bli läskigt likt USA när det gället mat- och träningsvanor. Så vi var och kollade danskurser på typ alla gym som finns i området. Det hittade bara EN ENDA danskurs vilket var Zumba. Jag kan inte leva utan dans i ett år så vi hakade på! Fastän det kanske inte är det jag vill dansa egentligen, men det duger!
Här kommer bilderna :)
På vägen till Tampico "El Cerro del Bernal"
Miramar
Puss och godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0