Men tjeena!

Hej bloggen, det var längesen! Haha ber om ursäkt för en urusel uppdatering men ärligt talat så har jag inte haft så mycket att skriva om..
Jag har inte haft så mycket att göra de senaste dagarna för de få personer jag känner här har alla börjat skolan nu, på CBTIS, men jag börjar inte förrän onsdag på IMEP. Och gud fick höra lite om den skolan.. vi har bara två veckor lov totalt under hela året! En vecka runt jul och en vecka på våren.. hur sjukt? Haha jag får gör mina egna lov eller nåt :) Mrs.Nora sa faktiskt att det var okej för CBTIS har en och en halv månad under jul, tre veckor på hösten och tre veckor på våren.. kul när det går bra för andra.
Iallafall, idag va det fredag då! Några vänner från CBTIS kom och piggade upp mig lite när dom hade slutat skolan.. dom var väldigt söta i sina skoluniformer hehe (jag måste ha vit polotröja med skolans logga på och valfria långa jeans) Vi skulle hem till en av dom och titta på film och sedan på kvällen på födelsedagsfest för hans bror fyllde år men det blev massa strul så det får bli en annan gång. Ikväll blev det mysig middag på restaurang med familjen istället.. tostadas, inte så nyttigt men ack så gott! Och imorgon är ju lördag, den heliga tvättdagen så klockan står på 08.30 :) känns bra att veta att av mina ca 365 dagar här så kommer jag spendera 250 i skolan och 52 i tvättrummet! Wihooo
Och just det smaken på klubban i förra inlägget är chile... såklart! Allt med chile! Men måste säga att det var den äckligaste klubban jag någonsin ätit.
Som sagt, min lilla röda kamera har fått fnatt och jag har inte orkat släpa med mig min systemkamera så ni får nöja er med en bild på en tostada från google :) haha.. Sov gott alla! Xxx
Haha en tostada! Mummmma

Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag hoppas du med "polotröja" menar tenniströja?! Kan ju bli LITE varmt med POLOtröja.... Och, om du inte får ha dina 50 kg kläder på dig när du går i skolan 250 dgr - ska du ha på dig dem när du tvättar i 52 dgr då? :-D! Det blir 63 dagar över - då har du tagit med dig ett ombyte för varje dag nästan - å´då behöver du ju bara tvätta skol- och underkläder. Bra va`?! Ha, ha! mammammammama

2010-08-28 @ 09:29:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0