Johnny English

Ja det fick bli underhållningen för ikväll! Haha jag har sett den filmen tusen gånger och skrattar fortfarande åt de dåliga skämten :D Imorgon kommer iallafall gästerna från USA, Mike, min typ amerikanska "morfar" och hans nya kvinna Eve. Hans fru, Joan, dog för ungefär två  och ett halvt år sedan bara 55 år gammal :'(, hon var som min mormor.. men vad ska man göra? livet är inte rättvist. Har aldrig träffat denna Eve, så det blir spännande!
Nu är resan till Stockholm bokad den 5e augusti för att hämta mitt visum på den Mexikanska Ambassaden. Försökte hitta någon att åka med mig men det kom saker ivägen, så jag stannar bara tills typ kl 2 och sen åker jag till Marstrand senare på kvällen!! Mmmm me love Marstrand, så underbart ställe!
Nu ska jag snoooza, jag är helt slut! Men ni ska få se bild på jackan jag köpte för några dagar sen som jag fortfarade inte lagt ut bild på :)
Kössss
Ursäkta dom dåliga självutlösarbilderna haha, jag lär mig!! Men visst var den fin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0