Inception

Idag så blev det inception, inte bara med Bella utan med hela kusingänget och det var jättemysigt! Filmen var ju sjukt bra.. för er som har sett den, vad tror ni? slutar den snurra eller inte? Själv tror jag på lyckliga slut så jag röstar på att den stannar :) Sen så blev det hejdå för ett år och dom fick bamsekramar, kommer sakna dom!

Imorgon klockan nio kommer min älsklingsjosefine till mig och ska hjälpa mig packa! Bara hon kan få upp mig så tidigt hehe. Dom som känner mig (speciellt dom i min klass) vet att jag alltid kommer sent, framför allt på morgonen för att jag inte kan dra mig ur sängen.. jag antar att ni vet känslan för det GÅR verkligen inte! Men iallafall sen klockan 4 blir det genrep för göteborgskalaset med alla tjejer! Och så får vi se vad som händer på kvällen :) Kulkuuul
Kusinerna! Adam, Bella, Julia min syster och David min bror :)
iPhone-nerrrrds
Hahah min katt kom och la sig på mig, sötnos!
Godnatt alla glada!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0