Göteborgskalaset!

Gud jag vaknade precis och ni vet hur ansiktet alltid är jättesvullet på morgonen? Allt blir typ plutigt haha.. Mitt ansikte är ovanligt plutigt idag seriöst jag får knappt in underläppen i munnen och jag har nästan ingen känsel i den. Någon som har sprutat in silikon medans jag sover typ? Haha jag ser jättekonstig ut!

Iiiiallafall jag hann inte skriva ett till inlägg igår för det blev lite ont om tid.. Jag och Jossan åkte in till kungsbacka och jag köpte lite smågrejer till Mexikoresan, sen från kl 16.00-22.00 var jag i danssalen och hade genrep för göteborgskalaset.. vissa va tvungna att stanna til 0.00 haha sjukt. Jag ska bara vara med och dansa men det är en modevisning också som är en jävla freakshow haha jag tar bilder idag och visar er sen, så himla kul! Alla mina danstjejer är med i den, jag fick också erbjudandet men jag ska resa bort innan den andra uppvisningen så det gick inte.. men jag kan sitta och skratta åt mina tjejer istället hihi dom är jättesöta :)
Nu ska jag fortsätta packa och åker in till stan runt 18.00 så jag skriver ett inlägg innan dess! PUSSS
(Nu tog jag inga bilder igen, måste blir bättre på det! Men idag går kameran på högvarv!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0