Dygna?

Funderar seriöst på att dygna... ska upp om tre timmar ändå! fast jag blir bara cranky då.. usch tåget går klockan 5 från göteborg och är framme i stockholm kl halv 9. Sen har jag nästan två timmar att hitta stället och fördriva lite tid, sen går inte tåget tillbaka förrän halv tre typ och är framme i göteborg klockan  7 där jag direkt byter till bussen mot marstrand... busy day! jag lovar att jag kommer gå vilse eller något sånt.. typ somna och glömma hoppa av tåget. Det skulle inte förvåna mig.. jag har inte direkt haft tur de senaste gångerna jag har rest ensam, alla väskor stulna, sjukhusbesök, insnöad, vilsen osv osv. Oturen bara dras till mig!! Haha så håll tummarna för mig imon :)
Jag kanske ska sova iallafall, jag däckar nog vilken sekund som helst! NATTI

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0