Dålig uppdatering..

..beror på att mi dator laddade ur och smart som jag är så hade jag glömt laddaren hemma! Men marstrand var underbart, det är så jäkla mysigt där :) Efter en sen kväll och massa sightseeing dagen efter kom jag hem igår på dagen och tog en powernap.. sen på kvällen var jag hos min barndomskompis sandra, det var jättelängesen vi träffades eller umgicks kanske man ska säga så det var kul att prata lite! Så jaaaa, nu ska jag hoppa in i duschen och idag tror jag bara det blir slappa lite! Man måste ju ta det lite lugnt ibland eller hur? :)
Bjuder på några bilder och så hörs vi l8r. PUUUUSS
Ny tröja köpt på Melrose i Kungsbacka
Tröjan kom från USA med Mike och Eve och jackan köpt på Enhörningen i Kungsbacka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0