Feelings

Heej bloggen! Hur mår alla? Jag mår bra! .. tror jag. Har typ 683764927402 känslor som snurrar runt, kommer spricka snart om jag inte lättar lite på trycket här på bloggen.
Det känns orealistiskt och konstigt att jag ska åka härifrån, men samtidigt skönt och jag känner mig lättad. Allas åsikter om ditten och datten gör mig förvirrad, vet inte vem ja ska lyssna på men försöker stanna positiv. Jag är spänd, nervös och förväntansfull för att komma till det nya stället, precis som jag var för exakt två månader sen när jag var på väg hit till Mante. Jag är irriterad.. på Mrs.Nora såklart, vem annars (?) ganska många anledningar.. Jag är trött, har knappt kunnat sova hela veckan. Jag är mätt, behövs nog inte förklaras. Men ändå sugen på nåt gott.. Jag är glad! Mina kompisar har hjälpt mig planera en avskedsfest ikväll, lite besviken dock för det är många som inte kan komma pga situationen får de inte gå ut. Men imorgon blir det en "comida" hemma hos mig för att säga hejdå till de närmaste. Jag är ledsen för jag måste säga hejdå till mina underbara vänner. Lite rädd också, för Chris blev hotad av en maffiasnubbe igår, han åkte till Aztecas med en gång och jag fick inte ens chansen att säga hejdå. Stressad för jag måste packa, planera, organisera. Orolig för det finns så många saker som kan gå fel.
Men jag tror jag ska låta partyhumöret ta över nu, klockan tickar och jag ska vara hos min kompis klockan åtta! Tack och lov för Flor och Roberto som i princip har planerat hela festen, köpt/betalat för allting! Vet knappt ens vilka som kommer, vad vi kommer göra, vet inte ens var killen bor kom jag på nu haha!
Med en dusch och lite musik piggnar jag till, hade dratt på mig klackarna om det inte var så att jag redan känner mig som än jätte bredvid alla mexikanska oompa-loompas.. hehe vi hörs imorgon!! Pusss
"My mind is full of projects, my heart is full of love. There is so much to do on this world, so much to discover, so much to experiment & love. I simply don't know by where to begin. My mind is such a beautiful mess but i love it that way. It is as it that my life is so happy. Don't ask me what i'll do next week, i simply don't know what i'll be doing tomorrow. Nothing's planned, but i'm a big dreamer & everything's made at random occasions. Carpe diem, being happy & make you happy, that's all which matters..."

Kommentarer
Postat av: Art Break i Röda Stugan

Det kommer att bli bra snutteruttan! Jag älskar dig!!! Du är SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ duktig o klok!!

2010-10-16 @ 10:27:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0