Äntligen!

Chacha blogeeeen!

Anledningen till att jag inte har bloggat sen i fredags är för att min dator har varit jättekonstig. När jag tex skulle gå in på min hotmail eller blogg.se så kom det bara upp en blank sida.. men facebook har funkat :D (thank god hehe). Men nu äntligen är allt back to normal :)
Kan berätta lite vad jag har gjort i helgen! I lördags väntade den läskiga tvättmaskinen och timmar av skrubb och vrid och gnugg och allt vad det innebär att tvätta för hand.. Sen på kvällen hade jag trippelbokat hehe det blir lite struligt utan kalender ibland men det ligger en på posten just nu från Sverige för jag har inte sett en enda kalender man kan köpa här! Men det löste sig av sig själv, jag skulle gå ut till ett ställe som heter "memorys" med Flor, men jag fick inte för mina päron, Chris ställde in festen hos sig och hängde med mig och Laura istället till en fest/middag hos en som heter Samantha, det var riktigt kuuult! Min syster ringde mot slutet och ville att jag skulle komma till ett ställe där hon och resten av familjen var så jag åkte dit och det visade sig vara en dragqueen show hahaha! Det var ..speciellt? Haha men svinkul :D och en utav dom visade sig vara han/hon/den som klippte Anahi för sisådär 3 veckor sen om ni kommer ihåg? Jag skrev ju att dom var väldigt speciella, detta kanske förklarar saken? :P
I söndags var jag och mina föräldrar (Anahi hade massa plugg) på våran traditionella söndagstripp! Söndagar efter klockan tre är nämligen den ändå tiden dom har stängt på hela veckan så då vill dom visa mig runt och ha "family time". Och sista söndagen varje månad tar dom hela dagen ledigt. Jag hade redan gjort planer förra söndagen, när jag inte visste detta och då blev dom lite tjuriga så nu vet jag, inga planer söndagar efter klockan tre! Vi körde på förra söndagens planer då och åkte till Canyon de Servilleta, väldigt fint! Det kommer bilder!
Sen har det inte hänt så mycket mer sen dess.. Skulle eventuellt till Nacimiento eller ut och äta med mina klasskompisar igår men inget av det blev av, och idag skulle jag, Lupe och Kristina hem till Flor idag men det sket sig med för hon sket i att komma till skolan haha.. så nu ska jag frossa i nya avsnitt av Gossip Girl och Vampire Diaries som har kommit ut (GUUUUUUUUD så jag har längtat!!!) och förhoppningsvis hinner Anahi ta mig till Casa de Cultura ikväll så jag kommer igång med dansen någon gång!
Ska även skicka ett mail till Mrs.Noras chef för hon har fortfarande inte svarat ang byte av skola osv.. förvånad? nej inte så värst. Nu får ni se bilder!

Edit (tror jag), Laura, jag, Chris, Froylan, Samantha, Perla, Manuel och Pepiiito
Från lördagskvällen, snodd från fb :)



Snyggingarna Laura & Samantha!


Hahah från dragqueen showen :) skulle vara Celia Cruz..


Mäktigt!
Jag och oompa-loompa ;)
Bilder från Canyon de Servilleta!

Kommentarer
Postat av: Mamma

ÄLSKAR NÄR DU UPPDATERAR DIN BLOGG!!!!!! Kollar 15 ggr/dag - minst!! Byt ALDRIG familj - de verkar SÅ mysiga! De verkligen bryr sig, visar dig runt (och dragqueens å allt, ha, ha). Känns härligt för din RIKTIGA mamma må du tro! Känns också fint att du har så många vänner! Skrev du mailet? Det måste nog ske NU! Kramar i massor, mammmammamamma

2010-09-15 @ 08:37:18
Postat av: bellis

avundsjuk! du kan gå runt i shorts o linne medans vi här i Sverige snart tvingas använda vinterjackorna... ;)

hehe! hoppas du har det bra!

puuuusssssssaar ♥♥♥

2010-09-18 @ 22:41:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0