Nattuggla!

Jag borde sova nu men jag kan verkligen inte. Det går inte. Kaan inteee sooovaaaa! Kan bero på att det är kokhett i mitt rum och att jag har vridit typ halvt på dygnet?

Lalala vad ska man skriva om då? Att jag fortfarande inte lagt ut bild på jackan.. oopsie!
"Fixar det sen" - Det är typ mitt motto i livet haha
Eller kanske att jag fick min första riktiga ångestattack för att jag ska åka till Mexiko idag! (njaa eller inte den allra första, jag fick en på klassresan i juni också men det är en helt annan historia hahaha) Men seriöst ni skulle sett mig, jag var helt förstörd och började gråta för min (elaka) familj började prata om, "Tänk ifall Dixie (min hund) blir påkörd av en bil när du är borta?!" eller "Tänk ifall hon inte kommer ihåg dig när du kommer tillbaks?" och jag fick sån panik och satt och gosade med henne i säkert en timme sen! Min lilla älskling vad jag kommer sakna dig :(
Sen har vi ju katten Stella också som är världens sötaste!
Bjuder på tre bilder på mina sötnosar! Garvar ihjäl mig åt den sista hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0