Home again

Hej alla katter där ute!
Nu kom jag hem från stan, en jacka och massa passfoton rikare, 1000 kr fattigare... Och jag är helt slut! Ovan shoppare typ haha nej men under min panka period har jag nästan glömt hur enegikrävande det är shoppa ;)
Jag blev inte så nöjd med passfotot. Det såg helt okej ut på kameran efter han hade tagit mitt kort och frågade om det var okej men sen när den trycktes ut så ser jag jättesur ut och typ smutsig på något sätt haha? Det är det kortet jag kommer behöva använda på mitt id-kort också så det är väl sädäär kul men yeahyeah inte hela livet!

Jackan är jag dock riktigt nöjd med! En militärgrön midjekort liten läckerbit. Jag lägger upp bild på den lite senare :)
Peace out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0