Godnatt!

Ursäkta för dålig uppdatering, har varit busybusy! Det dåliga humöret har iallafall släppt :) massa god mat och glatt sällskap gör susen förstår ni! Det lär bli lätt att somna idag också eftersom jag håller på att somna när jag skriver detta haha..
Imorgon ska jag träffa min kusin Isabella, vi vet inte riktigt än vad vi ska hitta på för usch vilket dåligt väder det är! Men någon dag innan jag åker iväg har vi planerat att tälta på ett random ställe typ, lite av en tradition haha! Att tälta på ett höloft den kallaste natten på hela vintern och tälta på en ö i full storm så båten blev bortblåst (gummibåt) och bli räddade av en scout finns bland våra meriter :D haha asså herreguud vilka minnen jag har med den tjejen, hon är underbar!
Jag har försökt komma på något galet ställe att tälta på, typ mitt på avenyn (nja), i en rondell eller på ett tak.. jaaa vi får väl se hur det går med det ;)
Puss och gonatt!
Bella och jag i julas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0