Dansmöte

Nu ska jag iväg på ett litet möte med min dansgrupp, Street Souls, och våran typ "chef" eller vad man ska säga! Vi ska uppträda på Göteborgskalaset eller man kanske säger kulturkalaset nu? Jaja vi ska dansa då iallafall på både invigningen och avslutningen.. tyvärr är avslutningen den 15e augusti och jag åker till Mexiko den 14e så jag kan bara vara med på invigningen, den 10e.
Uppträdandet kommer vara det sista vi någonsin gör med våran grupp, sen kommer vi splittras :'( Vi är 6 stycken tjejer i dansgruppen och 5 av oss har hållt ihop i flera år. Vi har gått igenom otroligt mycket tillsammans och utvecklats enormt mycket! Jag älskar verkligen dessa tjejer, världens goaste! Men all good things come to an end, eller hur? Jag ska ju flytta till Mexiko, sen har två av tjejerna fått erbjudande att gå med i en annan dansgrupp, så dom ska byta.. Sen så ja, då är halva gruppen borta liksom så det går inte att fortsätta..
Men vi ska se till att få ett bra avslut på det här!
Hörs sen, Pusspuss
En video på oss när vi dansar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0