CSI NY

Just nu sitter jag och min syster Julia och chillar i soffan, tittar på CSI NY. Det måste vara favoritserien just nu.. typ det och Vampire Diaries. Har börjat titta om hela första säsongen nu, är helt fast!
Det blev en riktigt lyxig middag idag, snabbmakaroner med ketchup haha! Så blir det när föräldrarna är bortresta och man måste laga mat själv.. Nu var det i för sig min syster som var mästerkocken, jag fattar inte hur jag ens kan ha fått VG i hemkunskap i nian, jag är helt handikappad i köket hoho
Skickade precis iväg formulär för att söka stipendium till mitt år i Mexiko också, jag hade inte ens tänkt på att man kan söka det innan, asbra ju!!
Jajaja imon blir det att träffa Evelina, var ett tag sen jag träffade den damen. Vi tänkte havet om det blir fint väder, annars drar vi in till la stada. Känner att jag behöver shoppa lite och så måste jag fixa lite grejorr :)
Nu blir det sängen nästa! Kom inte i säng förrän klockan 5 på morgonen igår haha så nu ska jag sova! Hörs imorgon,
Nattinatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0