X2000

Nu sitter jag på tåget tillbaka till kära Göteborg! Blev ingen Kissie sighting tyvärr haha men det blev en jäkligt lång promenad och massa massa window-shopping! Jag gick hela vägen upp och ner klarabergsvägen, drottninggatan, sergelgatan och hamngatan inklusive NK och Gallerian = ONT I FÖTTERNA. Plus att jag virrade runt i en och en halv timma innan jag hittade till ambassaden... Jag hamnade vid klarabergsviadukten och massa byggområden så jag ände mig heeelt lost in the blåst. Så det var hur skönt som helst att slappa på tåget med internetuppkoppling och gratis choklad & frukt :) Och jag köpte inte ett smack! Jag hittade gööörmycket fint men allt är liksom höstkläder nu och det känns onödigt att spendera pengar på det när man ska åka till ett land där det är sommar året runt..

Och en sak jag har tänkt på är att jag är otroligt dålig på att lägga upp bilder, för jag glömmer alltid att ta med mig kamera och om jag gör det så tar jag sällan kort.. Jag måste liksom vänja mig vid att vara en bloggare med kameran redo 24/7 :) och jag, eller rättare sagt bloggcandy.com, ska fixa designen och en header men jag måste bara tänka ut hur jag vill ha det först så denna får duga sålänge!
Marstrand nästa nu då! wihooo
puss&kram
haha hur fan vänder man den? yeahyeah ni får stå ut :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0