Tja!

Nu har jag varit i Kungsbacka med tjejerna och shoppat loss!! Grymt! Man mår faktiskt bättre av att shoppa, man blir liksom glad :) En jacka, en tröja, en typ vest/tröja och ett par skor följde med mig hem idag.. mihhh mina nya älsklingar
Och snart blir det middag för jag är starving! Min pappa, bror och Mike var ute och fiskade idag så det blir grillad makrill och färskpotatis. Jag har blivit värsta matvraket det senaste, jag bara proppar i mig mat och inte direkt nyttiga grejer heller haha.. minst en glass per dag, massa kakor, chips, godis, måste nog bryta den vanan ganska snart ;) heeeh
Imorgon bitti går mitt tåg till Stockholm, måste gå upp runt klockan fyra... suck pust stön stonk
är det ens värt att gå och lägga sig? brukar ändå inte komma i säng förrän två/tre. njaa vi får väl se
Sen på kvällen blir det marstrand!!! JAAA
Hörs senare!.. om jag orkar :) puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0