Sthlm

Nu sitter jag på centralstationen i Stockholm! Har varit här sedan klockan halv nio och hämtat mitt visum till Mexiko :) Det gick mycket snabbare än vad jag trodde så jag försökte boka om till ett tidigare tåg, men det var fullt så jag är fast här ett tag till.. Men det gör inget, älskar Stockholm! Nu sitter någon läskig gubbe och glor på mig och magen kurrar så jag tror jag ska röra på mig hehe..
Jag kan cruisa om kring på gatorna med en stor mocha frappino från ep och hoppas att träffa på Kissie eller något. Ta en fanbild hoho. Då skulle jag kunna dö en lycklig människa..

Jag skriver ett inlägg på tåget om jag orkar, har väl inget bättre för mig ändå?
Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0