SLeeepy time

Idag var sista dagen Mike och Eve är här så vi var vid Blomstermåla i Särö och åt lunch, sen gick vi ner till Korshamn och hoppade från Korshamnstupet och så åt vi en mysig middag hemma.. inte mer med det, väldigt lugn och skön dag men det behövde jag! Dom ska upp kl halv fem imorgon bitti så jag får väl gå upp och vinka av dom men sen blir det bums in i sängen igen! Som sagt är jag inte så bra på det där med att ta kort så det blev inga idag heller "/ Men alla andra tog så det kanske går att lösa?
Imorgon ska jag träffa min kusin, Bella :) har saknat den damen! det blir nog sista gången innan jag åker så det får bli hejdå :(
Heerrreee vad mycket jag har att göra nu i veckan.. fixa papper, träffa folk, köpa presenter, packa, köpa grejer till resan, beställa massa grejer från internet, försöka få mer kontakt med värdfamiljen också för jag har knappt pratat med dom! helt sjukt att jag åker på lördag. MINDRE ÄN EN VECKA!!! AAAAAAHHHH ÅNGEST
nu däckar jag snart så pussppusspuss vi hörs imon :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0