Quality time

Har spenderat lite quality time med familjen idag :) jag kan verkligen inte haft mer tur med familjen, jag trivs hur bra som helst! Idag så kom Pattys sida av släkten och hälsade på, hennes två bröder, den enas fru och två barn, Gerrardo 9 och Perla 13 och även Pattys mamma. Jättegoa hela bunten! Sen så var jag, "mamma" Patty, "pappa" Angel, Anahi och Pattys mamma i staden Naranjo som är känd för sitt stora vattenfall och knallturkosa flod. Jag och Anahi skulle bada, men det var sviinkallt i vattnet (typ sverigetemperatur) så vi bangade..
Nu ska jag nana iallafall för jag ska upp klockan 5 imorgon bitti, inte för att gå till skolan som nästan alla andra ska göra, utan för att åka 3 timmar till Ciudad Victoria till immigrationsverket och försöka lösa detta med visat och allt.. det är så rörigt alltihop. Tackar Explorius ännu en gång för att ni glömt den lilla detaljen som heter VISUM! ...idioter
Avslutar med några bilder från idag / igår kväll :) pusssar

Kommentarer
Postat av: Typ världens bästa syster

Åååh vad fint! Så skönt att du trivs så bra :) Är lite avis på sig trots allt, fatta vilket grymt år du kommer ha! Saknar dig mi hermana ;)

2010-08-23 @ 13:24:09
Postat av: Mamma

Vad läckert det ser ut vid floden, och vad goa de ser ut, din familia :-D.

2010-08-24 @ 00:41:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0