Heeeej

Förlåt att jag inte bloggat på jättelänge men jag tillbringar hellre min sista tid kvar i Sverige med mina vänner än att sitta framför datorn! Nu åker jag iallafall om 20 TIMMAR!! Inte ens ett dygn kvar! Hjääälp. Jag är långt ifrån färdigpackad men jag vet inte när jag ska hinna packa för hela dagen är uppbokad.. oopsie! Men jag är mästare på att hetspacka så det löser sig nog..
Igår åkte jag in till stan efter att ha varit på banken en snabbis och träffade Hanna, Olivia och Lovisa på fika :) Sen köpte vi glass och satte oss vid ån.. fika på fika haha men det var så himla mysigt! Hanna ska också på utbytesår fast till USA, men hon har fortfarande inte fått värdfamilj, stackarn! Efter det mötte jag upp massa goa tjejer för att se på Oskar Linnros (my boyfriend! whaaap han e d-go). Sen stannade jag kvar i stan med Tilde & co och såg på Teddybears och det blev ganska.. blött haha! Det var asnice men regnet ba ööööööste ner och jag va helt dygnsur när jag kom hem.. Och jag däckade dirrr för jag hade knappt sovit någonting på två dygn!
Nu ska jag slänga i mig lite frukost och packa lite.. sen blir det in till stan igen för att träffa vänner! Kisses
Lovisa & Olivia på Cappuccino!
Söta Hanna!
Oskar Linnroooos!
Elin, Evelina och Sara
Tilde och Fabian står och huttrar under ett paraply haha

Kommentarer
Postat av: SARASTiLLE

Hej!

Ikväll har jag gjort någonting som jag aldrig gjort förut. Jag har startat en tävling på min blogg, Lördagsgodis heter den. Tävlingen går ut på att jag väljer ut tio olika personer varje lördag, som vinner ett inlägg och en länk i min meny, lite extra publicitet om man säger så! Låter detta intressant så tycker jag att du ska läsa mer i det näst senaste inlägget på min blogg :)

Ha en bra kväll!

2010-08-14 @ 21:28:00
URL: http://stiille.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0