Härlig dag!

Okej nu blir det en fetinguppdate.. klockan fyra på morgonen, varför inte!
Igår då så hämtade vi Mike och Eve från flygplatsen, och Eve är så underbar! Mike också såklart men jag hade förväntat mig något helt annat av Eve... Hon var nämligen med på ett avsnitt av danska hollywoodfruar på en fest hemma hos hon som heter Kirsten, som är hennes granne (till deras ena hus i O.C. ett av deras många hus haha) så vi trodde hon skulle vara lite "dansk hollywoodfru" men det visade sig att Kirsten är totalt fejkad, och detta kommer från en säker källa. Kirstens man (i området känd som "fast eddie") sålde använda bildelar men har för tillfället ingen jobb för det var något fuffens med det hela, dom hyr huset dom bor i, hon lånar kläder till inspelningen, måste lämna tillbaka allt hon köper på showen och gick i princip ner på bara knän för att få Mike och Eve att komma till hennes fest, så att det skulle se ut som hon har vänner.. ganska patetiskt om jag får säga det själv. Men Eve är raka motsatsen..
Sen så var vi nere vid havet igår och åt en god middag.
Idaaaag så har jag varit på äventyr i goa glada göteboorg! Dagens outfit sår ut såhär:
..typ, plus massa massa armband och en jeansjacka!
På kvällen var vi och åt middag på Sjömagasinet. Jklsdhfkjsd SÅ JÄVLA GOTT då såg jag ut såhär:
HAHAHA den jävla gubben bakom mig asså, klockrent... fiiiiin som faaaaaen ba
Mammi, Eve och jag
"Morfar" och Eve
Nu ska jag nog nana för snart ska man väl gå upp? pussss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0