Cd. Victoria

Igår vaknade jag klockan 5 på morgonen för att åka tillsammans med min syster Anahi, Thomas, Veera och Mrs.Nora till Ciudad Victoria där vi skulle gå till immigrationsverket. Det tog 2 timmar att köra en 3-timmars sträcka för kvinnan kör ju som en galning haha! När vi hade blivit klara med alla papper så gick vi och åt på en mexikansk restaurang som heter Martins. Sedan blev det lite shopping och bussen hem för Mrs.Nora skulle stanna i Victoria. Det var en lite tröttsam men ändå mysig dag!

Sen imorse fick jag reda på att det är tre papper som saknas (de har inte sagt vilka) så vi måste tillbaka igen någon gång i veckan antagligen... JAG BLIR SÅ TRÖTT. Alla dessa papper alltså, det är inte lätt. Speciellt inte när ingen berättar för en vilka papper du måste ha, varken Explorius eller immigrationsverket. Explorius gjorde ett bra jobb med ansökningsprocessen och placeringen, men förutom det så får de inte särskilt högt betyg.
Och min kamera totalkollapsade igår! Den började skaka och bilderna blev helt suddiga.. den är un poco loco!
Idag hände ingenting speciellt, gick runt som en zombie för jag sov bara 3 timmar. Åkte och shoppade lite med Anahi och så köpte vi varsin "raspa", börjar bli lite tradition nästan :D Hmm hur ska jag förklara vad det är? Typ snowcone.. Första gången skulle jag vara lite modig och testa det som lät konstigast så jag tog "Tamarindo".. det lät ju exotiskt och bra men alltså usch. Det var tydligen någon böna och så kletade dom på en konstig marmelad på toppen? Nää nu håller jag mig till säkra smaker som jordgubb och ananas hehe.. Tog inga bilder idag men här får ni en liten bildbomb från igår!
Veera!
Veera, the crazy lady och Thomas
Jag och Thomas har tråkigt på busstationen..
Självklart finns det även klubbor med chile-smak, äckligaste klubban jag någonsin ätit haha!
Gooonatt alla!
Eller ni i Sverige ska väl typ gå upp nu va? Haha suckerssss jag börjar inte skolan förrän september
Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0